loppissöndag

image

Ebbis har solsting. Fått några riktiga ryck så hela magen skakat till men jag tror det är tacksamhetssparkar för att jag idag köpt hennes första klädesplagg! Eller ja första från mig. Andra personer har ju inte kunnat hejda sig och köpt saker för flera månader sen.

Har varit på loppis i Täby och fick ihop 135 spänn! Woho. Fick även hudcancer och utmattningssyndrom pga att sommarens TREDJE (och kanske sista) (gör inte mycket om det var sista för satan min hy har blivit så lättbränd??) dag inträffade denna dag på en parkeringsplats utan skugga.

Nu tänkte jag mata mig själv med grillad kalkon och sen bara ligga i soffan tills jag flyttar mig till sängen när det blir läggdags. God natt.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till loppissöndag

  1. Amanda skriver:

    Hej! Skulle inte du kunna berätta lite hur det funkar att hyra lägenhet/hus i thailand? Om jag har fattat det rätt så bodde du alltså själv i ett hus? Har planer på att åka iväg några månader till thai och funderar över om det skulle vara billigare med hus/lägenhet än hotell! Tack på förhand! 🙂

Kommentera

