kaggen har fått bada

image

Ah det är sommar! Kan inte tro att det är sant, att jag svettats iklädd linne när jag gick till jobbet i morse. Att jag åkte till Trollan när jag slutat och BADAT. Har mumsat så många jordgubbar och smörjt min kalaskula med solkräm. Fint med sommar ändå.

En annan sak som är fin är att folk erbjuder mig sittplats på tunnelbanan, har hänt tre gånger nu. Vet inte om det är en slump men har även vart med om folk som håller upp dörrar och låter mig kliva på bussen först trots kö. Kanske är det sommaren som gör folk snälla, kanske är Ebbis frälsaren och alla känner redan av det.

Hur det än ligger till så gillas det.

Mm ljuva sommar.

Mm ljuva baby i min mage som får hela världen att dansa efter min pipa😍

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till kaggen har fått bada

  1. Emmelierika / Erika J skriver:

    Åh! Låter helt fantastiskt 🙂 glad sommar till er

Kommentera

