a trip down memory lane

Håller på att sakta men säkert rensa min överfulla telefon på bilder och annat skit. Säg mig vad är det för annan skit som tar upp allt minne?! Försöker få min telefon att börja fungera utmärkt igen.

Blir påmind om massa minnen och börjar faktiskt längta till Thailand, längtar dock inte när jag ser bilder från typ februari-april. Då blir jag illamående eftersom jag blir påmind om hur bajsigt jag mådde då.

image

Kolla liksom den här finingen som kunde skriva sitt namn i sanden på Koh Tao.

image

Och vad mysigt det var när vi satt och drack drinkar i solnedgången och blev underhållna av samma finis.

image

Även här, drinkar i solnedgången på Koh Tao. Solnedgången är ju fortfarande bland det bästa jag vet och saknar.

image

Precis.

image

Hade ju nästan glömt den sinnessjukt feta hunden vi mötte på julafton.

image

Vill ju hänga med denna man också. Här var min mage aningens plattare än idag (och jag hade fetperiod!!) och vi var på Bamboo island.

image

Undrar även hur lille Petter har det utan mig, har det flyttat in nån ny i mitt lilla hus som är snäll mot honom?

image

Här sörplade jag i mig min sista drink i solnedgången på alla hjärtans dag och matade därmed mitt ofödda barn med alkohol. Hoho. Socialen kom och ta mig. Smakade bajs. Drack därför bara halva och fick veckan efter veta att Ebbis var anledningen till att typ ALLT smakade bajs.

image

Här åt jag och Ri khao soy, en av få gånger jag ätit thaimat det här året. Senare samma dag åkte jag norrut till Sverige och sen dess har vi inte setts buhu.

Längtar efter honom och tycker att alla borde hålla sina tummar att han får sitt jäkla uppehållstillstånd NU så han kan komma hit och massera mina ömma fötter.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till a trip down memory lane

  1. ataloyafauquez13 skriver:

    Hej,
    Bor du inte kvar i Thailand?

Kommentera

