kan inte dölja att jag är shopaholic innerst inne

image

Wow det vart fint väder idag! Inte zuuperfint men jag hann med en liten picnic med Lisen vid Trollan på eftermiddagen innan det började regna in i bilen som jag lämnade nercabbad…

Fick även gosa lite färsk bebis hemma hos Bella. Lilla Lykke har fötts och jag fick hålla det lilla livet. Läskigt. Hur ska jag klara av att bära runt på ett barn som är mitt?! Vågade ju knappt röra mig när jag höll i henne, tänk då att klä på och av en sån liten fågelunge. Jag är inte alls van vid nyfödda.
Lite babyfeber fick jag ändå för nu på kvällen har jag pillat lite på Ebbis kläder (de tre outfitsen hon har) och provkört vagnen lite.

Javisst ja, jag råkade ju spontanköpa en vagn. Börjar kanske längta lite och inse att det kommer en knodd och det kliar som FAN i shoppinggenerna på mig! Vill handla mer. Ri måste bara få komma hit först, vi skulle ju köpa allt tillsammans…

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

