ensamstående husmor

image

Mmmh nybakt bröd!! Ja. Det är jag som har tagit en tugga där, ja. Alltid hungrig. Även illamåendet har börjat komma tillbaka men tror att det beror på att det är en liten knodd som tar upp all plats i min mage.

Är så jäkla trött idag att jag inte har koll på nåt. Har svamlat en massa på jobbet och än är det tre timmar kvar till jag slutar.

Är dessutom för tjock för alla tröjor jag äger. Hade inte fattat att det inte är på bredden tröjorna blir för små när kaggen växer, de blir ju korta ocharmiga magtröjor och ingen vill se min ådriga mage titta fram. Tro mig.

Men imorgon bitti ska jag till barnmorskan, så spännande eftersom sist jag var där var i början på april. Nu börjar det alltså kännas som att det närmar sig och jag hoppas att nästa gång jag går dit så får jag göra det tillsammans med den andra föräldern till mitt barn. HOPPAS. Håll tummarna för att jag ska slippa vara ensamstående hela den här långa graviditeten.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

