barnmorskebesök

image

Verkar som att kiddot där inne är lika perfekt som sin mor. Ligger mitt på kurvan som den ska och hjärtat dunkade på helt utmärkt. Och mina blodvärden var också superba! Behöver inte ens fortsätta äta mina gravidvitaminer tyckte hon.
Härligt nog behövde jag inte väga mig heller så jag slipper få det svart på vitt vilken kossa jag blivit så det var skönt. Räcker med att kolla ner på mina lår och höra från alla härliga människor runt omkring mig som gillar att påpeka att jag blivit tjock. Jag märker faktiskt det själv.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

