bussafari

image

Sitter på en buss som jag är väldigt osäker på om den går hem till mig. Verkar inte så för nu tog den en lonstig omväg. Spännande.

Är på väg hem (kanske inte) från jobbet och är lite irri på mitt jobb men ändå tacksam för att jag överhuvudtaget har ett jobb. Blandade känslor.

Men snart kan jag börja räkna ner dagarna tills jag går på föräldraledighet, lite drygt två månader kvar tror jag! Måste klura ut hur man gör med sånt där först.

Jäklar denna busstur kan mycket möjligt vara den sista i mitt liv som chauffören kör på dessa småvägar. Vart fan är jag?!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

