bullandö

image

I söndags fyllde mina kusiners mamma år så då åkte vi ut till Bullandö och käkade middag. Jag blev nog mest medbjuden för att vara chaufför men vem fan bryr sig när man får restaurangmiddag?

image

Asgod mat och jag åt tills magen nästan sprack. Den är dock sprängfylld även utan mat i. I morse var den stenhård när jag vaknade, lillsparrisen där inne växer!

image

Jättefint var det iaf där så nu har jag bestämt mig för att skaffa båt (tur man har en man som är sjövan för jag är livrädd för vatten) men måste jobba på att mamma ska betala för båten. Jag har inte råd och mamma är inte jättepepp på att ge mig en båt men jag kanske kan använda hennes ofödda barnbarn på något sätt för att få min vilja igenom.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

