hard work work

image

Igår efter jobbet gjorde min mamma en räksallad så gick vi ner till sjön och åt i solen. Tills solen gick i moln och det började blåsa. Då matade mamma en chihuahua med chili för hon tyckte att den var så ful så skrattade vi åt den sen gick vi hem.

Haha. Hundhatarna. Nä men om man tappar mat på marken så får väl ägarna se till att den inte käkar det va? (Hoppas ändå lite att jag ska bli kallad djurplågare igen som förut när jag råkade skriva att Ri sulade ut våra katter från sovrummet.)

Sen hängde jag i Velamsund med planis och jojo halva natten och lyssnade på livemusik som våra päron skulle uppskattat. Nästa sommar är jag själv ett päron och kommer bugga loss till samma musik. Längtar ändå.

Nu sitter jag på jobbet och mular godis. Slutar om två timmar. Buh vilka jobbiga kunder idag alltså men jag måste jobba så jag har råd att frakta hit min man som äntligen fått uppehållstillstånd!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till hard work work

  1. louise skriver:

    Åh äntligen!! Grattis! Va skönt! 🙂

Kommentera

