för tjock för att plocka bär

image

Mitt kvällssnack igår kväll. Ah hittade så stora blåbär ute på Värmdö så plockade nästan en liter innan jag var tvungen att ge upp på grund av smärta i benen. Är för tjock för att sitta på huk tror jag men vill plocka blåbär och svamp varje dag. Var kan jag hitta en liten pall som håller för en överviktig?? Måste ju vara överviktig nu alltså, mina gravidjeans börjar bli trånga. Får se vad barnmorskan säger imorgon.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

