11 dagar

image

Är man redo att bli mamma när sovmorgon är att sova till kvart över åtta på morgonen? Om ja, då är jag redo.

Sover i min mammas sköna säng eftersom hon inte är hemma den här veckan och snart ska jag ta mig upp och göra go’frulle till min bror som ligger och snarkar i min säng.

Om elva ynka fjuttiga dagar kommer Risengrisen hit och jag längtar såååå! Eftersom han vill vara med på all bebisshopping kan ni förstå vad jag kommer gå loss helgen om två veckor. Obs längtar även efter att han faktiskt ska komma hit. Något jag drömt om i typ fem år, att få se den lilla sparven i mitt hemland😍 Längtar efter att han ska få lägga tassarna på min mage och känna sin bebis för första gången. Åhhh blir helt till mig av att tänka på att han snart är här!!!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

