snart snart snart

image

Åh min mage kan se så jäkla knölig ut när jag ligger ner. Ebbis ligger jämt bara på ena sidan och chillar och bökar på min kissblåsa när hon tycker att jag ska gå och tömma. Bredvid mig ser ni vagnen och den lilla lilla flytvästen hon fått av sin mormor eftersom Ebbis far är en båtmänniska. Vår unge kommer bli så mobbad av alla andra ungar i Ao Nang, överbeskyddande föräldrar men så är det.

Tio dagar kvar tills Ri kommer och jag längtar såååå. Såhär länge har vi aldrig varit ifrån varandra och jag hoppas verkligen att det är sista gången vi är det. Efter detta måste vi ju jämt vara med varann eftersom vi kommer ha en snorvalp ihop:)

Om jag fick välja skulle jag ligga kvar i den här sköna sängen tills det är dags att åka till Arlanda och hämta Ri för jag känner typ aldrig för att hitta på nåt längre men tyvärr måste jag iaf gå och jobba imorgon. Sen tänker jag nog sova bort min fritid för det är vad jag gillar mest, sova, ligga i soffan och äta.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

