nu. inte sen tack

image

Tiden går lååångsamt och jag orkar inte jobba. Vill bara njuta av fint väder ju. Vill plocka blåbär och ligga på en klippa hela dagen tills jag inte kan ta mig upp pga stelhet.

Men det gjorde jag igår eftermiddag så idag har jag pallrat mig iväg till jobbet och sen på eftermiddagen har jag legat i soffan och vilat. Är för lat för att röra mig.

Vill bara att dagarna ska gå fort och att den 19 augusti ska vara här nu. Känns som att jag inte gör annat än att vänta på olika saker. Är trött på att vänta nu. Vill att saker ska ske NU. NUNUNUNU.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

