han är här

image

Så nervös jag var när jag stod där på arlanda i onsdags. Trodde inte riktigt på att han skulle komma men det gjorde han ju såklart, jag fällde några tårar också för att visa att han var välkommen.

Så blev det så fint väder. Vi har varit på Värmdö hela dagen idag och imorgon måste vi hitta på något spännande att göra. Kanske mysa i solen någon annanstans, man måste väl passa på för imorgon lär vara sista sommardagen jag får i år eftersom jag jobbar mucho mucho nu den närmsta tiden. Tråkigt nog.

Men då ska jag tänka på detta.

image

Och så finns ju min älskling hemma när jag kommer hem 😍 Igår stod han utanför jobbet när jag slutade. Åh. Sånt som andra kanske tar för givet men jag har aldrig fått ha min kille HÄR!

Nu är klockan snart halv elva och jag avlider av trötthet. Ska somna bredvid Ri.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

