bra helg

Men ändå lite jobbigt när man är så trött på söndagskvällen att man tycker det är ok att kolla på schimpansdokumentärer.

I fredags slutade jag iaf tidigt och fick mumslunch när jag kom hem.

image

Åh vad jag har saknat khao man gai och vilken tur jag har att Ri är så bäst på att laga det. Ebbis älskade det och visade därför upp en massa konster när vi sen gick till barnmorskan och fick veta att allt fortfarande ser så bra ut.

Igår var en busy dag. Först var vi på kalas hos Noah som fyllde fem och åt massa massa gott och myste bebis. Födelsedagsbarnet själv var upptagen med presenter och kompisar som sig bör. Sen åkte vi till Cliff och sa grattis till Elin men åkte hem rätt snart då vi inte orkade stå och mingla i den högljudda lokalen (hoho är vi redo att bli päron eller vad?! Tråkiga gamlingar deluxe, känns urbra).

I morse laddade vi med stor frukost innan vi for ut mot Siggesta på loppis. Jäklar vad vi fyndade! Tjockiströjor till mig, pyttekläder till Ebbis och jackor och t-shirts till Ri.

image

Åt dock inte deras rekommenderade korv… käkade thaimat i Grisslinge istället men vi hann stanna där rätt länge ändå.

image

Tyvärr är jag mest tjock och ful just nu men fick ställa upp på lite bilder ändå.

image

Sååå fint ändå!

Känner dock att jag tyvärr måste duscha efter denna svettiga dag men oorrkaarr inteee. Kan någon ta hand om mig som en bebis tills jag måste vara den som måste göra allt? Jämt? Resten av mitt liv? Ahh😦

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

