efterlängtad helg

Jag såg till att försöka mitt äckelproblem, lyckades få bort mitt helgpass så jag är ledig i helgen. Bokade tid hos frisören imorgon. Köpte massa godis. Och jordgubbar.

image

Svenska var de tillomed. För att Ri måste få äta svenska. Och nu är jag på väg till slussen för att möta honom så ska vi ut och käka middag och sen gå på bio.

Prioriteringar.

Måste prioritera MIG nu. Att få slappa och göra sånt som gör mig glad för om typ sju veckor kommer en bebis som jag tydligen ska vara prio ett för mig. Resten av mitt liv. Ahhh. Det gick upp för mig idag hur den ska komma ut ur min mage.. blev snurrig i huvudet och illamående. På riktigt. Det tog mig 33 veckor att fatta att den ska klämmas ut ur mitt stackars sköte. Aj.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

