gift kvinna

image

Igår gifte jag mig. Så nu slipper Ebbis födas som en bastard och det är hon nog jätteglad för. Själv är jag glad för att jag får ligga i ett härligt skumbad med magen full av frukostbuffé, utvilad efter att ha sovit i världens skönaste säng med otroligt frasiga lakan.

Och för att Ri är min man såklart!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till gift kvinna

  1. louise skriver:

    Grattis! 🙂

  2. Linda skriver:

    Grattis till det! Trodde redan ni var gifta. 🙂 Lycka till med allt i framtiden.

  3. Stina skriver:

    Grattis grattis!
    /Stina

Kommentera

