tjockis

image

Paaaaj i ugnen! Äppel och blåbärspaj. Eftersom vi blivit bortbjudna på middag ikväll (ok var jag som bjöd in oss på middag) så måste vi ju ha med oss efterrätt. Och för att mannen på Willys i Nacka Forum inte tillät mig att bli medlem så jag kunde köpa choklad till medlemspris?! Blev så arg att jag skrev ett hatmail till dem och bad dem smiska honom.

Annars är detta jordens segaste vecka. Blev sjuk, mina jäkla mandlar svullnade som vanligt upp så jag har legat hemma och degat i tre dagar. Har även fortsatt förjävligt ont i min rumpa och inget hjälper, är stelare än en 80-åring och haltar SÅ. Men imorgon är sista dagen på jobbet innan jag går på föräldraledighet!!!!!!!

Ouff. Jag är så tjock alltså. Den här sista månaden innan Ebbis kommer har jag en känsla av att jag kommer passera 100-kilostrecket.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

