hemma hos oss

image

Det är alltså Ri som är den som har en cigg i handen. För jag gör inget annat än att ligga på sofflocket och fiser. Gnyr till Ri att han ska hämta Loka, plommon, CHOKLAD. Fick liksom frukost på sängen i morse för att jag vaknade och väste frukossssst!! Nu!!! På sängen…. Så gick han och gjorde fattiga riddare och te till mig 😍

Ahh låt aldrig denna graviditet ta slut. Nerå, är astaggad på att få ut ungen!! Vill se hur den ser ut, se om den får sin pappas fula fötter. Vill snufsa på fossingarna oavsett hur de ser ut. Vill se vad hen kommer växa upp till för person. Åh jag längtar och nu är jag äntligen föräldraledig. Känns så konstigt men nu ska dagarna spenderas åt att förbereda inför Ebbis ankomst. Tvätta. Shoppa. Meditera. Typ. Säg mig vad ska jag göra på dagarna? Obs är fortfarande handikappad pga lille stjärtnerven som gör mig halt.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

