förbereder inför bebis

image

Dessa två fixar och trixar här hemma och jag kollar på. Nä lite nytta gör jag. Vi var på IKEA i morse och köpte på oss lite badbalja och kräkhanddukar och kisslakan så nu är vi nästan redo för en kissunge. Så när mamma och Ri tapetserade så tvättade jag alla Ebbis grejer så nu hänger det bebissaker i hela lägenheten, börjar kännas som att det snart kanske kommer en bebis! Det är ju kul eftersom min hjärna är så trög och inte fattar att den här bebisen ska ut också, har ju precis fattat att det ligger en bebis i magen. Ri tycker att jag är väldigt trög.

Men nu ska jag köra hem mamsen (hon har ju flyttat ifrån oss) och sen rullar vi ut till Täby!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till förbereder inför bebis

  1. Madde skriver:

    Ska ni inte hem till Thailand snart? 🙂

Kommentera

