lillördag

Gjorde mig till och lagade middag och dukade fint med tända ljus och jazzmusik igår. Extra allt för att jag är en sån bra fru och syster. Och för att min man lagar mat till mig varje dag.

Men Fredrik kom inte till middagen ändå! Han kom sent och hade dessutom mage att klaga på att jag hade blåbär i hela ansiktet efter min fina vegetariska pannacotta.

image

Ok… är fortfarande lite blå om läpparna idag så kan eventuellt se vart han kom från.

Innan middagen så storhandlade jag och Ri och förbannade oss över att vi bor för nära affärn för att ta bilen. Satan vad tungt det var att bära, längtar tills Ebbis kommer så man kan lasta vagnen. Vi var också på föräldrakurs och den var bra! Lärde oss bland annat att vi inte måste vara glada och älska det lilla bajsosande skrikande knytet från första stund. Kan ju vara bra att veta att det kan ta tid. Lärde oss annat också såklart.

Idag ska vi nog ge oss ut på en cykeltur! Måste få dagarna att gå, inte ligga hemma och äta choklad jämt.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

