jag är enorm

image

Har ni sett maken till tjockis eller?? Den här babyn är nog ingen mini som jag inbillat mig att den kommer vara, jag har matat den alldeles för duktigt och min mage exploderar snart. Och än är jag bara i vecka 37 hoho. Vart ska detta sluta?
Har knögglat på mig mina alldeles för små gravidjeans pga att alla mina strumpbyxor (som jag annars lever i) ligger i tvätten.

Ska äta lite (eller?) sen ska vi åka och spela minigolf eller nåt för att få tiden att gå. Vi måste även köpa filtar till ungen, vart gör man det? Hjälp mig, vill ha supermjuka mysiga filtar att svepa in barnet i men vi har inte hittat en enda. Stackarn kommer ju frysa i vår kalla lägenhet.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till jag är enorm

  1. louise skriver:

    Jag köpte en vit suuuuper mysig filt på Cubus! Fanns kvar sist jag var där 🙂

Kommentera

