tidsfördriv

image

Här ligger jag mest nu. Är såå trött! Och har börjat kolla paradise hotel… bra tidsfördriv när man är stel som en pinne och inte orkar röra sig.

image

Närå lite gör vi, måste ju hitta på nåt varje dag. Så i helgen var vi i Hellasgården och kollade på alla gubbsnoppar som näckade. Ri blev rätt generad. Men det var kul. Orkade dock inte gå så långt i motionsspåret, min rumpsmärta är nästan borta men istället har hela mitt rövparti fryst fast och jag vankar mer än en pingvin. Är så stel!! Värmekudde hjälper inte. Däremot är det ännu skönare än vanligt att bada så det är ju gött.

image

Sen lagar vi god mat och äääteeer. Men jag undrar hur länge vi kommer orka ha det såhär, på fredag är Ebbi färdigbakad och då tycker jag att hon ska komma nästa vecka. Så nu vill jag veta vad jag ska göra för att få ut den här ungen när det är dags! Så sätter jag igång med det nästa vecka, hon fick ju en filt och en bärsele idag så nu är vi nästan redo!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

