färdig

image

Nu du unge får du komma ut! Färdigbakad idag och jag har köpt en ananas för det har jag hört ska få ut den…? Allt är värt att prova nu när hon är klar för jag vill se vem som är där inne och hickar så hela min mage hoppar, vem som försöker bryta sig ut med fötterna genom min midja, vem som ska spräcka mitt underliv hoho.

Har ägnat större delen av dagen hittills åt att sy lakan till Ebbis av min fars gamla bebissängkläder. Mjukt och handvävt. Vi har även bunkrat upp med blöjor och amningsbhar igår. Snart har vi allt klart för mini så kooom jag vill veta vem du är!!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till färdig

  1. Stina skriver:

    Jobbigt att vänta sista tiden, man vill bara att det lilla knytet ska komma ut så man får gosa och snosa.

Kommentera

