luna

image

Hon är det finaste jag vet. Så har vi sagt det och kan skippa den här långa kärleksförklaringen jag skrev om henne, inte kul att läsa om hur besatta vi är av vårt barn. Oh de första föräldrarna på jorden som känner så.

Men vet inte vad jag annars ska skriva för den här lilla tjejen tar upp 100% av min hjärna.

Vi är iaf hemma och kämpar på med amning och krigar för att få nog med sömn. Försöker lära oss hur vi ska klara av vardagen med denna lilla parvel som heter Luna. Det går framåt.

Tack för alla gratulationer! De strömmar in och jag vet att folk vill komma och hälsa på och jag vill inget hellre än att hela världen ska få se min fina fina dotter men vi måste få in lite rutin och lära oss allt i lugn och ro. Det är så mycket att lära, imorgon ska vi tex försöka oss på att bada fjunis och oj vad läskigt det känns!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till luna

  1. louise skriver:

    Åh va fint namn 🙂 .. och jag har bara badat Alicia själv 1 gång på 7 veckor.. Haha. Bank får sköta det… 😛

    • Åh duktig han är som vågar! Är han bra med barn? Ri har aldrig hållt en bebis innan Luna… fast han är jätteduktig med henne ändå men lite rädd 😜

      • louise skriver:

        Ja han är jätteduktig med barn. Lugn och inte så nojjig som mig :p Så skönt.. För jag var helt lost innan.. 😛 Men man kommer in i det väldigt fort 🙂

Kommentera

