det går uppåt

image

Igår fick vi se en gnutta sol! Så fantastiskt eftersom vi glömt hur det känns att känna solens strålar så vi tog en långpromenad i skogen. Idag gick vi till bvc och vägde fjunis och hon väger 3080g!! Woho! Så vi blev tillsagda att prova att sluta med ersättningen för att se om hon fortsätter gå upp i vikt eftersom hon nu väger mer än när hon föddes. Firade viktuppgången med att köpa ett par tjockisjeans till mig så jag slipper gå runt med gravidjeans. Mina gravidkilon har ju inte direkt runnit av mig som de verkar göra på de flesta andra. Jag väger fortfarande 9 kilo mer än vad jag brukar och kan INTE ha mina vanliga jeans på mig. Hoppas min vikt flyttas till Luna asap. Men bantar absolut inte, äter mucho för att kunna göda min unge.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

