krabiii

Ligger just nu i sängen eh…. på den lövtunna madrassen på golvet i det som jag tror kommer vara vårt hem framöver. Hade så sett fram emot att få ligga i min stora sköna säng alla tre efter att först ha sovit med bara Luna i världens skönaste säng i Sverige och sen ha trängts på en stenhård madrass alla tre i Trang. Men nu blev det såhär.

Vi måste bara bestämma oss för om vi blir kvar här så kan vi hämta sängen.

Bilresan från Trang på drygt två timmar gick som smort men sen har det vart en del sura miner. Tror det är lite mycket nya intryck och tyvärr kommer det bli ännu fler imorgon då vi antagligen kör stora flyttlasset men så får det vara. Sen kör vi hemmamys och försöker vänja oss vid värmen här som är rätt jobbig för Lunis, hon blir ledsen så fort hon blir varm.

Nu ska vi försöka göra natt här eftersom jag sov tre timmar i natt. Obs inte pga orolig bebis, hon sov så gott, det är något fel på mig bara.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

