vi flyttar till ao nang

image

Alltså dessa två personer. Stuck with them for life 😨

Heheheh skoja är ju såklart gladare än gladast i hela världen för det. Mina två gossar. Inte en kotte vill tro på att min unge är en snippbärare. Dessutom kallar de henne apa…. vilket jag absolut håller med om att hon ser ut som. Världens sötaste apunge.

Har idag gjort TRE bra saker. Ri var ledig så vi åkte till Na Thai och betalade deposit på ett hus. Hohoho vi flyttar in på torsdag! Ett stort hus med två sovrum och aircon! Luna ska få eget rum äntligen. Inte. Hon ska såklart fortsätta sova mellan oss tills hon är sju.
Sen åkte vi till Tesco och lämnade in bilen på tvätt vilket tog två timmar. Så skitig och äcklig var den. Under tiden gick vi och köpte oss en tvättmaskin! Woho! Den anländer hem till vårt nya hem på fredag.

Så nu kan ni ju gissa vad jag ska göra hela helgen.

Organisera.
Plocka.
Tvätta.
Städa.
Laga maaaat.
Handla mat!!
Åh. Gå på marknaden och fyyyllaaa kylen med allt gottgott jag längtat efter.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

