tuttmys

image

Mmm kommer sakna dessa tuttar SÅ mycket den dagen Lunis inte vill amma längre. Ska försöka amma henne tills hon är tio och då skaffa en till bebis. Blir förvånad när jag kollar på bilder från innan jag blev gravid, plattare än jorden var innan den blev rund:)))

Nu myser vi med aircon på. Har varit och svettats och ätit buffé med släkten, vi var lite sena så alla hade ätit när vi kom – perfekt för då kunde alla hålla i Lunis när vi åt och sen somnade hon i sin farmors famn när klockan slog sju. Då är det ju läggdags för lillräkan och hon missar aldrig några tider!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till tuttmys

  1. Louise skriver:

    Haha. Känner igen mig! Känns som jag fått ett par gratis sillisar när jag inte ammat Alicia på några timmar 😀

  2. Madelen skriver:

    Hej!

    Ska till Thailand i veckan och tänkte höra om du har något tips på vilket kontantkort som är bäst vad gäller surf? Typ dtac, true, 1-2call eller nåt annat? Tänker mig att du borde vara lite expert på ämnet då du bott där så länge :-).
    Kan man ladda med typ 500 baht och få några GB surf?

    • Hej!

      Ingen aning faktiskt! Jag kör på truemove men det är jag inte alls särskilt nöjd med. 12call är ju vad de rekommenderar turister att skaffa så prova det! Jag brukar ladda 700 baht typ så får man 6GB tror jag det är ☺

Kommentera

