morgonhäng

image

Lunas favorithäng. Älskar att hänga på mig och jag älskar det också. Man kan göra typ allt utom att klä på sig och duscha. Eller jo jag provade faktiskt ett par shorts igår med henne i bärselen, vi byter lite fram o tillbaka beroende på hur varmt det är. Selen är för varm mitt på dagen men är lättare att få till bra.

I eftermiddag när Ri kommer hem från jobbet åker vi till Trang och fixar nori för Luna. Vi hann ju inte med det sist och så hann hon ju inte träffa alla som ville träffa henne. Det jag ser fram emot mest är att kolla bebisutbudet på Robinson! Woho nu ska vi shoppa! Föräldrapenningen har ju ännu inte kommit och den från förra månaden är slut sedan länge vilket betyder – pappa betalar = extra mycket shopping!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till morgonhäng

  1. Karin skriver:

    Fick detta svartet från Migrationsverket

    Den sökande får inte befinna sig i Sverige när beslut tas. Det finns ingen regel om att den sökande behöver vara i sitt hemland när beslut tas.

    Räcker man åker över till tex Danmark då ju.

Kommentera

