me time med massage

Igår spelade Ri fotbollsturnering hela dagen, jag och fjunis hejade på honom under en match men de förlorade ändå. Fjunis tyckte dock att det var jättekul hon kooade järnet och kollade på alla som sprang omkring.

Den här veckan har varit tuff för alla inblandade. Luna har gallskrikit nästan varje gång vi satt henne i bilstolen och har varit allmänt gnällig och pipig och otroligt mammig vilket har gjort mig SÅ TRÖTT. Är inte van vid att ha en unge som ska vara på mig 24/7 så idag fick jag ta semester.

image

Massage, footscrub och en fika i Ao Nang med min mamma. Tre timmar hemifrån. Åh. Det behövdes. Det är det längsta jag varit borta från henne på… ett år höhö! Fast ja de första 8,5 månaderna låg hon ju i min mage så drygt tre månader.

Skönt. Älskar att jag köpte en bröstpump för 600 kronor i Sverige som endast kunde pumpa ut några droppar mjölk från mig innan den gick sönder… så köpte Ri en ny pump för 501 baht och jäklar vilken mjölkossa jag känner mig som! Mjölkade precis ut 100ml. Så gött. Detta betyder mer alone time for me!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till me time med massage

  1. Anna skriver:

    Läs nr 13-16 och hänvisa till dessa när du är i kontakt med Migrationsverket nästa gång http://www.migrationsverket.se/download/18.7c00d8e6143101d166dbd8/1389884073085/Dublinforordningen_en.pdf

  2. Linda skriver:

    Detta som Anna ovan hänvisar till sa jag till dig, det finns alltid ett sätt Frida. Ge dig inte och kolla upp dina rättigheter, för som jag sagt förut så gör även dem fel. Dem är inte mer än människor dem också. Stå på dig och lycka till! 👊🙏🏽

Kommentera

