om vi fick åka dit

image

Den här lille bebisen jag har… ja hon har gått och blivit världens gnällspik. Och det finns bara en person som duger och det är jag, ibland gallskriker hon även fast hon har båda tuttarna fria. Och så vägrar hon bilstolen. Och så vill hon inte sova på dagarna. Och så ska hon ha mat varannan timme dygnet runt. Har jag nämnt att jag pumpar på för att kunna få lite ledigt imorgon när Ri ska vara hemma?

Måtte detta vara en fas som snart är över. Vill ha min glada bebis tillbaka. Vill vara i Sverige för där känns allt så mycket lättare, där kan vi hänga i sjalen hela dagarna och behöver aldrig åka bil = så mycket enklare liv för oss.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

