semesterliv

image

Häromdagen chillerillade jag på stranden, solade min vita kropp och sörplade i mig en cha yen med pod i öronen. Mm. Livet på en pinne.

Bebisen fick stanna hemma. Sen dess har hon varit en liten solstråle! Mycket bättre humör och vädret har varit molnigt – vi har kunnat sjala en massa. Igår tog jag en fotmassage och Luna var med och gurglade loss med massagekvinnorna som tyckte att hon var en riktigt go liten pöjk.

Nu äter/sover hon och när hon vaknat åker vi nog till sötvattenshålan för lite lunch.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

