om vi lyckas kommer vi få ångra det sen

image

Fjunzor sover i sjalen idag för hon är en sprallis som vägrar ligga ner själv och sova så jag kan göra massa nyttiga saker. Så jag knöt fast’na och gjorde lite nyttiga saker ändå. Som att tvätta. Vill ju sy lite också men saknar en del grejer, är på jakt efter skumgummi/vadd men kan inte hitta det nånstans! Tänkte då döda en madrass men inte ens det kan jag hitta! Vad sker… knas.

Som ni ser suger hon på napp! Luna är ju egentligen en napphatare som vi ett tag lyckades lura att ta napp (är otroligt bra att ha så Ri kan natta henne och i bilen då hon annars skriker som en stucken gris) men den senaste tiden har hon verkligen totalvägrat napp. Har nu börjat operation: Luna ska gilla napp. Går sakta framåt, lurar in den i munnen på henne när hon sover. Ibland vaknar hon dock av det och kollar på mig som att jag är knäpp.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

