alla hjärtans dag

Må vara en påhittad dag och man ska ju vara kärleksfull varje dag och BLA BLA BLA SÄGER ALLA TRÅKIGA JÄVLAR SOM INTE ORKAR HITTA PÅ NÅT.

Kan ju vara bra med en sån dag när man har en bebis som tar upp en rätt stor del av ens energi.

Så idag målade jag mitt trötta ansikte och klädde på mig lilla kjolen och gick på dejt med min man.

image

image

Åt pizza och brownie och glass och slog på stort och drack en öl som jag blev snurrig i huvudet av utan att ens dricka upp hela.

image

Det sög musten ur min gamla herre men han är ju inte lika ung som jag. Ok, ska erkänna att jag skulle sovit för länge sen om min unge bara ville släppa taget om min tutte nån gång.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

