den där kaggen

image

Tänk att jag såg ut såhär för fyra månader sen. Helt sinnes. Ibland när jag har en fis på tvären kan jag få för mig att det är min lilla Ebbis som sprattlar och ibland när jag ska tränga mig förbi nånstans tänker jag att det inte är nån idé att ens försöka dra in magen och gå på tvären för magen står ju ut en halvmeter ändå. Men för det mesta känns det så sjukt konstigt att jag ens har varit gravid! Det gick så fort!

Hoppas verkligen att jag får vara gravid nån mer gång i mitt liv för det var så gött. Men inte än på ett tag, vi har fullt upp med en sprattlis som precis börjat rulla runt.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

