paperwork

image

Alltså min lilla tuttedruva som jag bara blir mer och mer kär i för varje dag som går.

Idag har vi varit en sväng på immigration och sen legat och degat i sängen exakt hela dagen eftersom jag är bajsig. Har oooont i magen och eh skiter mer än min lilla bajsmaskin till unge. Men Luna har underhållit mig och Ri, hon har börjat med ett nytt underligt leende och även lite tjut då och då.

Imorgon ska vi till Ampur för att se om vi kan registrera vårt äktenskap här i Thailand så jag slipper åka på visarun i början av mars. Är skiträdd att jag inte får komma tillbaka in i landet efter det och att mina stackars tuttar då kommer att explodera. Håll tummarna för oss.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till paperwork

  1. Emma skriver:

    Undrar om du har någon recommendation på hotell i Aonang med en bebis? Gärna centralt och ganska fint 😉

Kommentera

