klong muang

Min utsikt när jag ammar:

image

Mmm helt ok. Strandhäng hela eftermiddagen på nästan öde strand. Dopp i nästan kallt hav. Skitongen var glad och lekte på filten så jag kunde sola lite, tänker att desto brunare jag är desto smalare ser jag ut då mörka färger förminskar = slipper banta 👌

image

Denna vithet är vad jag har att jobba med så det kommer ta tid. Dessutom gör min bruna familj att jag ser ännu vitare ut men jag försöker se det från sen ljusa (heheheh) sidan, vi är ju i Thailand så alla här tycker ju att jag är den läckraste familjemedlemmen.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

