ändå ganska härligt liv

Nu när min mor är här lever vi verkligen semesterliv, iaf varannan dag typ. Lillis har därmed fått åka på äventyr! Till Poda!

image

Lång båttur som jag helst inte gör om. Det var stora vågor som skvätte på mitt barn som var väldigt förvånad att hon fick smaka saltvatten. Men glad.

image

Jag har köpt en ny bikini och även börjat få en antydan till en bränna! Wow. Ska jobba på den mer nu i veckan när vi ska resa bort!

image

Fjunis har lärt sig att sitta fint i bilstolen och även att SOMNA i den! Så jäkla smidig grej. Plus att hon nästan växt i sin fina keps. Är hon inte fräck min unge?!

image

Och dagens höjdpunkt för hela familjen är innan läggdags då vi busar med Lunas apa Freddie, hon blir SÅ glad av apan. Lyfter den upp i luften, kollar på den och tjuter. Åh sån mysig unge jag har.

Imorgon bitti tar jag min mysiga unge och packar in henne i bilen tillsammans med hennes far och mormor så åker vi allesamman till Koh Lipe!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till ändå ganska härligt liv

  1. Stella skriver:

    Åååh jag vill att ni ska komma till Sverige nu… Jag blir så glad att läsa dina inlägg men samtidigt lite ledsen i ögat för jag vill också hänga med er ju. Lunis va ju en liten sill när jag träffa henne senast. Vill se henne nu när det är lite mer action på na 😘

  2. stinasbucket skriver:

    Åh vilken söt unge. Länge sen jag kikade in här så jag håller på att läsa i kapp mig.

Kommentera

