koh lipe

image

Ju mer jag lär känna den här bebisen, desto mer övertygad blir jag om att hon är bäst! Igår reste vi i sju timmar och Lillis blev förkyld, fick en gnutta feber och snorar och hostar men har röjt loss med oss ändå. Asglad.
Tyvärr betyder det att hon inte får bada nu när hennes BCG-sår äntligen läkt… så kanske att hon får ta sitt första dopp nästa vecka!

Jag och Ri har däremot badat. Jag har även försökt jobba på brännan men det går inte så jättebra när man har en sparv med sig som inte ska vara i solen. Så nu ligger vi på hotellrummet och ska chillerilla lite medan solen gassar som mest där ute.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

