tvättnötter

När jag började jobba på mitt jobb (som är hemligt heheheh har skrivit på viktiga papper faktiskt) så har jag blivit en internet shopaholic. Mitt jobb har ju med internetshopping att göra och jag har väl blivit inspirerad. Och bekväm. Och så bor jag i djungeln.

Brevbäraren känner mig och vet därför att alla paket som kommer till postkontoret är mina. I förrgår fick jag storleverans!

image

Fick bland annat dessa tvättnötter, så efterlängtade. Just nu ligger de och gosar i tvättmaskinen med massa smutstvätt som förhoppningsvis blir ren. Så spännande och härligt alternativ att tvätta med nu när vi har en färsk, fin och oförstörd person i familjen som jag helst inte vill ha komma i kontakt med parfymer och annan skit.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till tvättnötter

  1. Emelie skriver:

    Åh, berätta gärna hur dom funkar sen. Är så sugen på att införskaffa men Kalle är skeptisk (han påstår att när han använt dom så blir tvätten inte ren..)..

    • Här blev det rent! Tre maskiner har vi kört och det luktar, känns och ser rent ut. Har läst att vissa inte tycker riktigt smutsig tvätt blir ren men jag fick bort Lunas bajs och Ris saltiga jobbkläder blev också rena.

  2. Maja skriver:

    Vart beställde du dom ifrån? Berätta vad du tyckte. I Thailand kan du även beställa detta tvättmedel som vi brukar använda. Gjort från annanas. http://pipperstandard.com/shopping/en/14-laundry-detergent

    • Beställde från coolstuff.se men de skickar endast inom sverige, finns säkert på typ ebay också! Det har funkat bra hittills, har fått bort bebisbajs och det säger väl en del 😉 Spännande det vill jag gärna prova men är osäker på vad det innehåller, kan inte vad allt betyder. Vet du om det verkligen är helt naturliga ingredienser?

Kommentera

