tips, bli inte kär i nån från ett annat land

Tiden går tralalala och inte visste vi att det skulle vara så krångligt att förlänga mitt visum. Det verkade ju så enkelt men jag hade visst glömt bort att det inte bara är Sverige som gör allt de kan för att förhindra folk med olika nationaliteter att vara tillsammans.

Jag måste alltså åka på borderrun imorgon… vilket jag VÄGRAR. Dels så är det så jäkla tråkigt och nu har de ju massa nya regler vid gränsen att man ska hålla på och muta och bära med sig 20 000 cash och sen så har jag en bebis som helst ska suga mjölken ur mina tuttar varannan timme så de inte exploderar. 12 timmar utan hennes hjälp och jag dör av smärta jag lovar. Får väl mjölkstockning.

Nu har vi iaf kommit på en plan som gär att vi måste ta oss till Trang imorgon kväll och fixa massa bajs och hoppas att det kan lösa sig där eftersom ingen vill hjälpa oss här. Vi behöver alltså en person som kan intyga att vi verkligen är ett par på riktigt… ehhh blir så jäkla irriterad kom hem till oss och kolla eller öga in vårt BARN!

Ovan nämnda barn vaknade för övrigt väldigt tidigt i morse och gnällde över att vi sov och sen när hon väl fått upp oss… ja då somnade hon såklart.

image

Lille griseknoe jag ska ge igen när du är tonåring:))) Sova på mage med ansiktet ner i madrassen är en annan spännande konst hon börjat med som gör att jag som innan sov rätt fjäderlätt numera sover med båda ögonen öppna.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till tips, bli inte kär i nån från ett annat land

  1. Louise skriver:

    Så söt hon är! 😀 Och bodyn var så fin.
    Lycka till i morgon. Hatar också visa runs och kan inte tänka mig hur jobbigt det skulle vara att behöva göra ett med/utan Alicia :O

Kommentera

