min lilla knubbsäl

image

Både igår och idag har Luna hängt med sin lilla syssling, de har inte setts på typ två månader så det har varit kul. Kul också att se att min unge är så välgödd, de sa ju sist på sjukan att jag har bra mjölk. Mmm eller en glupsk unge. Kul också att mitt barn har tusen gånger mer temperament än sina thaikusiner och sysslingar, det ska ju märkas att hon är min dotter 👌

Min lilla knubbiga tjock-kindade klumpeduns alltså… imorgon ska hon fira min födelsedag! Inte som förra året då jag inte kunde göra ett skvatt på hela dan utom att ligga inne i ett svettigt rum och spy i en hink. Nä i år får hon gottgöra för det!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

