makro i ao nang

Japp. Nu har de öppnat Makro i Ao Nang. Sjukt. Jag och Lunzor åkte dit i morse och rekade, de hade en del bra grejer men inga torkade aprikoser…. det vill vi ha sen när det blir grötdags för henne.

Annars har vi mest degat hela dagen lång.

image

Luna har hittat sin stortå och drar i den mest hela dagarna och tuggar Freddie i baken.

image

Sen har hon krälat över hela min kropp och kollat så näsa, ögon och läpper sitter fast ordentligt samt slickat mig i hårbottnen…. har hon saltbrist eller vad betyder detta slickande?? Känner mig som en saltsten och hon är en kanin.

Ikväll är det faktiskt skön temperatur ute så vi har hängt ute tills det blev läggdags. Hade planer på att träffa Mama England men det verkar bli för sent… hälsningar familjen pensionär som går och lägger sig 21.00

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

