harmonisk lunch

image

Idag var en bra dag. Luna sov duktigt SJÄLV(!!) så jag kunde värma tikka masala OCH improvisera ihop nån sorts pizzadegostbullenaanbrödsaktigt tillbehör. Och så min mömsiga manao soda till det. Så fick jag inmundiga detta i lugn och ro framför veckans avsnitt av 30 grader i februari i ett svalt aircon-rum.

Så bra dag att jag på eftermiddagen fick flow och sydde en till dyna till barnvagnen hehehhehe så jäkla onödigt då vi har använt vagnen ca två gånger sen vi kom hit men jag laddar inför att vi förhoppningsvis får använda den hela sommarn i Sverige innan vi måste sälja den… för den är onödig att ta med tillbaka och vi kan inte dumpa ännu en megastor pryl i min mors lilla vindsförråd.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

