lilla lady

image

Ahhh så mycket händer med den här bebin som nyss var en köttklump som sket senap och tuttade dagarna i ända. Nu kryper hon nästan och älskar att möla i sig mackbitar och gurka och skriker när hon är arg och skrattar när man kittlar henne.

Hon är det finaste jag nånsin sett och jag längtar så tills det blir juni och vi flyger till Sverige och alla jag känner får chansen att lära känna den här lilla personen. Min godbit.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

