happy songkran

Och สวัสดีปีใหม่จ้ะ osv…. ogillar helger när man väntar post och viktiga beslut heheheh.

Men det jag ville var att få tips på bra poddar! Känns som att alla bra bara slutar, radar upp de jag gillar så säger ni till om jag missat nån bra ok?

•Tvillingpodden
•Hanapees otroliga podcast
•Pappapodden

Och sen såklart Geniförklarat som slutat. Och Moa &Matilda, Systrarna Knave, Sandra & Michelle, Bingo och Katrin (råkade skriva latrin först heheheh) osv jaaa alla lägger ju ner.

Så för att slippa tystnad så lyssnar jag på Ihop med Josefin, Alex o Sigge, Hanna o Amanda och Halvnaket. Inga jag är helsåld på.

Hjeeelp meeeeej.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

