poo pool

image

Hmmm vad sker i våra liv??? Inte möcke. Jo vi har premiärbadat i pool och det gillades MYCKET av bebis. Och av mamman. Bebis badade iklädd läcksäkra badbyxor, UV-tröja och UV-hatt, hon såg så fräck ut. Och nu undrar ni hur jag vet att badbyxorna var läckfria… jo för någon provsket i dem… men vad vet jag det kanske läckte utan att jag såg…. VARNING vi badade på Naga Pura, om någon läser min blogg och bor där… se upp för broccolibitar som flyter runt i poolen:)))

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

