fred

Juuustja Lunas onkel var ju här och hängde med oss, först var han inte särskilt populär hos min unge. Stackarn var väl rädd för farangmän eftersom hon inte träffat en enda en sen hon var sju veckor gammal. Men hon vande sig och han fick gosa.

image

Jag tycker att de är så lika. Men det är väl för att han och jag ser likadana ut och hon blir mer och mer lik mig ju äldre hon blir.

image

Vi hängde lite på stranden och jag lyckades få en bränna! Endast för att Luna var hemma med sin far, hon fungerar som solskydd för mig annars. Min mor var här i två månader och jag lyckades inte få en gnutta färg.

image

Var även ute och drack en frozen margarita!! Woho galna morsan. Åkte dock hem strax efter tio, vet ju när ungen brukar vakna och crejva tutte och då är det bäst att vara hemma.

Men nu har han åkt den lille plugghästen, men snart ses vi igen!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

