familjedag

Idag var Ri ledig från jobbet vilket var tur eftersom Luna vaknade varje timme hela natten och tyckte att det var lekdags. Hon är världens mysigaste unge men jag blir faktiskt på riktigt dåligt humör när jag vaknar av att någon flåsar mig i öronen och gnager mig i hårfästet klockan tio i fyra på morgonen. Sen när jag ger henne onda ögat blir hon bara så överlycklig att jag äntligen vaknat så ler hon såå stort. Åh så jobbig känsla för det där leendet är ju det bästa jag vet men jag ser helst att hon sussar den tiden.

image

Så hela dagen har vi nappat i skift. De här två gick upp tidigt, sen sov de en sväng tillsammans.

image

Sen lekte vi och åkte för att äta khao soy och efter det sov vi alla tre i ca två timmar. Familjenap måste ju vara bästa napen.

Sen åkte vi och hälsade på Mama & Papa England som är här på besök.

image

Sen lagade Rajraj indisk middag till oss när jag nattade bebis. Mmm hatkärlek på att makro numera finns i Ao Nang… man kan göra så mycket mer spännande mat men alltså Ao Nang har blivit så jäkla exploaterat!!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

